sebab dah 2020 jadi kita update

By Siti Ainum - January 01, 2020

bismillah.

akhirnya 2020 datang. mungkin kita yang akan pergi, Allah saja yang tahu. walaupun tak dapat merasa naik kereta terbang, tapi Allah bagi rezeki suami yang insyaAllah soleh dan paling penting, jiwa yang lebih tenang menghadapi sakit (biarpun adakalanya kalah... tapi okaylah nak dibandingkan dulu).

2019 tahun yang stabil aku rasa untuk aku. stabil maksud aku, after what i've been through dalam setahun dua yang lepas, tahun ni kira aku dah okay. aku dah slowly move on. aku boleh rasa the maturity tu dah datang sikit demi sikit. and i can cook too #yeayme

kalau dulu hari-hari menangis tak tentu, alhamdulillah sekarang boleh ketawa sungguh-sungguh macam hantu. sampai orang rimas sebab banyak sangat gelak. but, i cried so much too before and they didn't know. kasi can la kan orang nak happy sikit. 😊


dah masuk 2020, rizqi tak balik lagi. tak apalah, nak. satu saja permohonan, semoga kau baik-baik saja walau dimana jua berada. 

  • Share:

You Might Also Like

0 comment(s)

“Hanya sedikit ini yang kutahu, kutulis ia untuk-mu, maka berbagilah dengan-ku apa yang kau tahu.”